Bank Pekao SA, będący jednym z największych banków w Polsce, zapewnia klientom różnorodne kanały kontaktu, aby sprostać ich potrzebom i oczekiwaniom. Poniżej znajdziesz informacje na temat telefonów, adresów oraz dostępności infolinii dla różnych rodzajów klientów.
Telefony Kontaktowe
Infolinia Klienta Indywidualnego
- Język polski: +48 519 222 222 (czynna 24/7)
- Język ukraiński: +48 22 591 22 20 (czynna w dni robocze 8:00 – 20:00)
Infolinia Klienta Premium
- +48 519 222 222 (czynna 24/7)
Infolinia Bankowości Prywatnej
- +48 22 591 20 10 (zapewnia priorytetową realizację transakcji)
Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych
- +48 22 582 78 85 / +48 22 582 78 83 / +48 22 582 78 79 (dla klientów private banking, czynne wyłącznie dla posiadaczy umowy dot. Telefonicznego Zawierania Transakcji Walutowych)
Infolinia Klienta Biznesowego
- +48 22 591 23 23 (czynna 24/7)
Infolinia i Obsługa Klienta Biura Maklerskiego
- +48 22 591 22 00 (informacje o produktach i usługach BM, czynna w dni robocze 8:00 – 20:00)
- 800 105 800 (infolinia techniczna serwisu Peako24Makler, czynna w dni robocze 8:00 – 20:00)
Obsługa rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji:
- +48 22 591 24 44 (czynna w dni robocze 8:00 – 21:00)