txb.digital to jedna z najważniejszych konferencji z zakresu User Experience (UX) w Polsce. Już po raz trzeci zapraszamy wszystkich pasjonatów projektowania i tworzenia wyjątkowych interakcji do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. Konferencja odbędzie się w dniach 16 i 17 listopada 2023 roku w malowniczym Poznaniu, w eN Studios.
Część konferencyjna rozpocznie się 16 listopada, a 17 listopada przewidziane są dodatkowe warsztaty, na których będziemy mogli jeszcze bardziej pogłębić naszą wiedzę z dziedziny UX.
Nie tylko nauka i inspirujące prelekcje – 16 listopada zapraszamy Was na niezapomniane Afterparty, które odbędzie się w MK Bowling. To doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów, nieformalnej rozmowy z innymi profesjonalistami z branży oraz po prostu do dobrej zabawy.
Wśród prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, znajdą się takie osobistości jak Marta Mielcarek, która opowie o “Screen Anatomy w Figmie”, czy Wojciech Popiela, który zabierze nas w świat “Gra cieni – japońskiego designu”. Ponadto, Marcin Stopa i Gabriela Lupa przybliżą nam tajniki NeuroMarketingu, Piotr Zrolka podpowie, jak wdrażać dostępność cyfrową w praktyce, a Krzysztof Miotk zdradzi, czy “badaniami każdy wojować powinien?”.
A to tylko niektóre z tematów, jakie będziecie mieli okazję poznać na TxB.digital. Nie możemy również zapomnieć o Alicji Migda i jej wykładzie na temat “Mrówczego kręgu śmierci idealnego produktu” oraz o Tomasz Żmudzie, który opowie nam o “Efektywnych i efektownych case study”. To tylko mała część atrakcji, które na Was czekają!
Część konferencyjna odbędzie się 16 listopada, a 17 listopada 2023 dodatkowo będą organizowane warsztaty. W czwartek bawimy się na Afterparty w MK Bowling. To doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów i nieformalnej rozmowy z innymi profesjonalistami z branży.
Wśród prelegentów znajdą się między innymi:
Marta Mielcarek — Screen Anatomy w Figmie
Wojciech Popiela — Gra cieni – japoński design
Marcin Stopa i Gabriela Lupa — Od neuronów do zakupu – co NeuroMarketing zdradza o naszej uwadze, ciekawości i decyzjach zakupowych.
Piotr Zrolka — Wdrażanie dostępności cyfrowej praktyczne kroki dla małych i dużych firm.
Krzysztof Miotk — Wiedźmin szkoły UX, czyli czy badaniami każdy wojować powinien?
Alicja Migda — Mrówczy krąg śmierci idealnego produktu, czyli jak przestać wierzyć w jednorożce i zejść na ziemię.
Tomasz Żmuda — Efektywne i efektowne case study, dlaczego nie robisz tego jak projektant
Tańsze bilety z puli Early Birds dostępne są do 30 września, kupicie na stronie https://bilety.txb.digital/