Santander Bank Polska Przynosi Nową Aplikację Mobilną Bank postawił na odmieniony wygląd, intuicyjne funkcje oraz możliwość personalizacji. Proces przenoszenia użytkowników rozpocznie się od 4 września. Migracja będzie przeprowadzana etapami i potrwa około 6 tygodni.
Santander Bank Polska Przynosi Nową Aplikację Mobilną Bank postawił na odmieniony wygląd, intuicyjne funkcje oraz możliwość personalizacji. Proces przenoszenia użytkowników rozpocznie się od 4 września. Migracja będzie przeprowadzana etapami i potrwa około 6 tygodni.
Aplikacja powstała we współpracy międzynarodowych zespołów Grupy Santander. Łączy ona praktyki stosowane na europejskich rynkach i odpowiada na oczekiwania klientów. Nowy wygląd, użyteczne funkcje oraz jeszcze bardziej dopasowana personalizacja mają pomagać im w codziennych sprawach.
"Mobilność tak głęboko zakorzeniła się w naszym codziennym życiu, że niewielu ludzi potrafi sobie wyobrazić egzystencję bez smartfona i aplikacji. To samo tyczy się bankowości – coraz więcej osób korzysta z aplikacji mobilnych. Dlatego naszym celem jest dostarczenie klientom narzędzia, które nie tylko pozwoli łatwo korzystać ze wszystkich istotnych funkcji, takich jak otwarcie konta, dokonanie płatności w sklepie czy skontaktowanie się z pracownikiem banku wideo, ale również doda coś więcej. Coś, co sprawi, że korzystanie z aplikacji przyniesie dodatkową radość i przyjemność w codziennym użytkowaniu – chodzi o personalizację i dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb" – powiedział Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital.
Nowe Możliwości
Cyfryzacja stanowi ważny element strategii banku. Dlatego Santander Bank Polska systematycznie wprowadza nowe produkty i rozwiązania. Ulepszona aplikacja Santander mobile pozwala klientom na samodzielną personalizację oraz wygodne i szybkie korzystanie z usług bankowości mobilnej.
Personalizacja – Klienci mogą teraz sami dostosować wygląd swojego pulpitu do swoich potrzeb i preferencji. To obejmuje takie opcje jak spersonalizowane powitanie, wybór języka, zdjęcia, tapety czy dostosowanie widocznych skrótów na ekranie.
Kontrola Finansów – Klienci indywidualni mogą w dowolnym momencie sprawdzić, ile zapłacą za konto Santander i kartę Dopasowaną w danym miesiącu, bez konieczności ręcznego liczenia wydatków. W Poradniku Cenowym znajdą informacje o tym, ile brakuje do osiągnięcia opłaty miesięcznej za prowadzenie konta Santander i kartę w wysokości 0 złotych.