PKO Bank Polski, lider na polskim rynku bankowym, kontynuuje swój innowacyjny kurs, wprowadzając rewolucyjną usługę „PKO Płacę później”. Ta nowatorska inicjatywa umożliwia klientom banku płatności odroczonych, dając im swobodę zakupów w ramach określonego limitu i spłacenia ich w ciągu 30 dni. Od momentu jej uruchomienia pod koniec listopada ubiegłego roku, usługę „PKO Płacę później” wybrało już 100 tysięcy klientów PKO Banku Polskiego.
PKO Bank Polski, lider na polskim rynku bankowym, kontynuuje swój innowacyjny kurs, wprowadzając rewolucyjną usługę "PKO Płacę później". Ta nowatorska inicjatywa umożliwia klientom banku płatności odroczonych, dając im swobodę zakupów w ramach określonego limitu i spłacenia ich w ciągu 30 dni. Od momentu jej uruchomienia pod koniec listopada ubiegłego roku, usługę "PKO Płacę później" wybrało już 100 tysięcy klientów PKO Banku Polskiego.
Rzesza klientów, korzystających z tej innowacyjnej usługi, dowodzi zaufania do największego polskiego banku. Obecnie usługa "PKO Płacę później" zapewnia klientom łączny aktywny limit w wysokości 78,4 milionów złotych, a średni limit na osobę wynosi 779 złotych. Statystyczny użytkownik korzystający z "PKO Płacę później" ma od 25 do 35 lat, wydaje średnio 137 złotych podczas jednorazowych transakcji, a miejsce jego zamieszkania to małe lub średnie miasto.
Ta nowa usługa oferuje klientom elastyczność i swobodę finansową, pozwalając im na dokonywanie zakupów w ramach przyznanego limitu i spłacanie ich w ciągu 30 dni. Pieniądze zostaną automatycznie pobrane z konta klienta w PKO Banku Polskim. "PKO Płacę później" jest dostępna we wszystkich sklepach akceptujących BLIKA, zarówno internetowych, jak i stacjonarnych, oraz w sklepach internetowych, które oferują metodę płatności "Płacę z iPKO".
Aktywacja usługi jest prosta i przyjazna dla klientów. Klienci mogą aktywować "PKO Płacę później" poprzez serwis internetowy iPKO, aplikację mobilną IKO, rozmowę z konsultantem na infolinii lub w oddziale banku. W serwisie iPKO i aplikacji IKO, przy aktywacji usługi, pola z danymi są automatycznie wypełniane, a klient musi jedynie zaakceptować niezbędne zgody, złożyć wniosek i potwierdzić aktywację.
Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim, podkreśla, że ogromna liczba korzystających z usługi klientów jest potwierdzeniem ich zaufania do banku. "Daliśmy im szybki, wygodny i bezpieczny sposób na finansowanie zakupów bez natychmiastowego obciążania domowego budżetu. Widzimy, że spodobała im się ta prosta i wygodna funkcja."
Ponad 61% klientów spłaca swoje zaległości samodzielnie, a prawie połowa z nich (48%) robi to w ciągu 10 dni od dokonania zakupów. Klienci z grupy wiekowej 25-35 lat są najbardziej aktywni, wykonując średnio 9,4 transakcji na osobę. Usługa "PKO Płacę później" zdobył...