4 lipca 2024, aktualizacja: 25 września 2024

Bramka płatności Tpay – co musisz wiedzieć o firmie? Czy warto założyć konto i skorzystać z usług?

2 minut czytania Dołącz do dyskusji

Źródło grafiki: https://tpay.com/

Czy warto skorzystać z usług operatora płatności Tpay? Co trzeba wiedzieć o firmie przed podjęciem decyzji o nawiązaniu współpracy? Przyjrzeliśmy się szczegółowo jednemu z wiodących dostawców usług płatniczych w Polsce. W artykule omówimy, czym zajmuje się Tpay, jakie usługi oferuje i jak mogą one wspierać rozwój biznesów e-commerce.

Przedstawimy również szczegółowe informacje na temat kosztów i opłat związanych z korzystaniem z usług Tpay, a także analizę dedykowanych rozwiązań dla firm. 

Czym jest Tpay?

Tpay to operator płatności dla e-commerce, który dostarcza szybkie płatności od ponad 12 lat. Początkowo marka funkcjonowała jako Transferuj.pl, od 2015 roku jako Tpay.com, a obecnie – po prostu Tpay. Firma została założona przez Pawła Działaka i Jarosława Growina.

Tpay w swojej ofercie ma bramkę płatności, która zawiera wszystkie najpopularniejsze metody finalizacji transakcji, od standardowych przelewów i kart, przez BLIK, portfele cyfrowe, aż po płatności odroczone i ratalne. 


Jakie usługi oferuje Tpay?

Tpay to dostawca bramki płatności posiadającej w swojej ofercie szeroką gamę metod płatności:

  • BLIK
  • Visa Mobile
  • portfele cyfrowe Google Pay i Apple Pay
  • płatności kartowe
  • przelew bankowy 
  • płatności odroczone dla B2C (BLIK Płacę Później, PayPo, Twisto)
  • płatności odroczone dla B2B (PragmaPay)

Tpay oferuje szeroką gamę płatności odroczonych, nie tylko dla klienta deralicznego, ale również dla B2B. Przydatną funkcjonalnością Tpay jest rozwiązanie marketplace, które zapewnia obsługę płatniczą platform e-commerce łączących oferty wielu sprzedawców. W praktyce działa to tak: klient płaci za produkty kupione u kilku dostawców tylko raz, a proces rozdzielania transakcji pomiędzy poszczególne sklepy odbywa się automatycznie.

źródło: https://tpay.com/dla-biznesu/marketplace

źródło: https://tpay.com/dla-biznesu/marketplace

Warte uwagi są również biblioteki mobilne SDK, umożliwiające wdrożenie płatności w aplikacji mobilnej. Dla przedsiębiorców posiadających swoją aplikację, ta możliwość jest niezbędna.

Na swojej stronie Tpay podkreśla także sprawnie działający support i szybki proces weryfikacji. Według firmy, e-sklepy są weryfikowane nawet w 24 godziny, a średni czas oczekiwania na odebranie telefonu przez biuro obsługi klienta to 20 sekund.

Tpay posiada także swój Program Partnerski, dający możliwość pozyskania dodatkowego dochodu. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie i założyć konto partnera. Po ustaleniu warunków współpracy, należy polecać usługi Tpay swoim klientom za pomocą wygenerowanego linka i cieszyć się procentem od każdej faktury poleconego merchanta. To prosty sposób na dochód pasywny. Partnerami Tpay mogą zostać np. dostawcy hostingów, firmy IT, CRM-y, SaaS-y, agencje interaktywne, dostawcy usług dla e-handlu i każdy, kto posiada sieć kontaktów w branży e-commerce.

Jakie są koszty współpracy w ramach Programu Partnerskiego?

  • Zostanie partnerem Tpay nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Oto korzyści:
  • Bezpłatna aktywacja konta
  • Brak opłaty abonamentowej
  • Bezpłatna wypłata środków
  • Darmowe wsparcie we wdrożeniu

Dla kogo dedykowana jest oferta?

Oferta Tpay jest zróżnicowana i znajdą w niej coś dla siebie zarówno klienci z sektora MŚP, jak i enterprise. Elastyczna oferta Tpay umożliwia dostosowanie warunków współpracy zarówno dla początkujących e-commerce’ów, jak i tych obecnych na rynku od lat. Szeroki wachlarz metod płatności to obecnie must-have w każdym biznesie online.

Trudno również wyobrazić sobie e-commerce w branży fashion bez płatności odroczonych, których duży wybór znajdziemy w ofercie Tpay.

Redaktor portalu Bankujesz

Tpay, znana również jako Transferuj.pl, jest polską firmą specjalizującą się w usługach płatności online, założoną w 2010 roku przez Kamila Kaczmarskiego i Pawła Działaka. Firma powstała z myślą o dostarczaniu wygodnych, szybkich i bezpiecznych rozwiązań płatniczych dla sektora e-commerce.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

facebook linkedin link search star star-empty menu