W dzisiejszym artykule przyjrzymy się szczegółowo firmie Tpay, jednemu z czołowych dostawców usług płatniczych online w Polsce. Omówimy, czym zajmuje się Tpay, jakie usługi oferuje i jak mogą one wspierać rozwój biznesów e-commerce.
Czy warto skorzystać z usług operatora płatności Tpay? Co trzeba wiedzieć o firmie przed podjęciem decyzji o nawiązaniu współpracy? Przyjrzeliśmy się szczegółowo jednemu z wiodących dostawców usług płatniczych w Polsce. W artykule omówimy, czym zajmuje się Tpay, jakie usługi oferuje i jak mogą one wspierać rozwój biznesów e-commerce.
Przedstawimy również szczegółowe informacje na temat kosztów i opłat związanych z korzystaniem z usług Tpay, a także analizę dedykowanych rozwiązań dla firm.
Czym jest Tpay?
Tpay to operator płatności dla e-commerce, który dostarcza szybkie płatności od ponad 12 lat. Początkowo marka funkcjonowała jako Transferuj.pl, od 2015 roku jako Tpay.com, a obecnie – po prostu Tpay. Firma została założona przez Pawła Działaka i Jarosława Growina.
Tpay w swojej ofercie ma bramkę płatności, która zawiera wszystkie najpopularniejsze metody finalizacji transakcji, od standardowych przelewów i kart, przez BLIK, portfele cyfrowe, aż po płatności odroczone i ratalne.

Jakie usługi oferuje Tpay?
Tpay to dostawca bramki płatności posiadającej w swojej ofercie szeroką gamę metod płatności:
- BLIK
- Visa Mobile
- portfele cyfrowe Google Pay i Apple Pay
- płatności kartowe
- przelew bankowy
- płatności odroczone dla B2C (BLIK Płacę Później, PayPo, Twisto)
- płatności odroczone dla B2B (PragmaPay)