14 sierpnia 2023

VeloBank Prezentuje Dwie Specjalne Oferty: Oszczędzanie i Wakacje w Świecie Bardziej Velo

2 minut czytania Dołącz do dyskusji

Źródło grafiki:

VeloBank, znany z innowacyjnych rozwiązań finansowych, właśnie wystartował z dwiema nowymi kampaniami marketingowymi, które mają na celu zachęcić klientów do korzystania z ich elastycznego konta oszczędnościowego oraz do bezpiecznego bankowania podczas wakacji.

Elastyczne Konto Oszczędnościowe: Oszczędzaj Mądrze i Pomnóż Środki

Jedną z kampanii jest promowanie Elastycznego Konta Oszczędnościowego, które umożliwia klientom nie tylko wygodne i bezpieczne oszczędzanie, ale także pomnażanie zgromadzonych środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Spoty reklamowe prezentują alternatywę dla tradycyjnych form odkładania pieniędzy, jakie wybiera co piąty Polak, według badań GfK. Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBanku pozwala na swobodne korzystanie ze zgromadzonych środków, które mogą rosnąć dzięki oprocentowaniu. W ramach oferty „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” przez 3 miesiące stałe oprocentowanie sięga aż 8% w skali roku dla kwoty do 300 tys. zł, a dla środków od 300 do 400 tys. zł oprocentowanie wynosi 6%.

Bezpieczeństwo i Wygoda Z VeloBankiem

Kampania podkreśla wygodę, bezpieczeństwo oraz możliwość stałego dostępu do środków oszczędnościowych dzięki bankowości internetowej i mobilnej. Wspomniane jest także, że rachunek oszczędnościowy można założyć zdalnie za pomocą aplikacji mobilnej.

VeloBank na Wakacje: Zadbaj o Finanse podczas Urlopu

Drugą kampanią jest promowanie bankowania z VeloBankiem podczas letniego urlopu. Bank zachęca klientów do dołączenia do Świata Bardziej Velo, gdzie mogą bezpiecznie zarządzać swoimi finansami. Kampania radiowa jest skierowana do klientów, którzy planują wyjazd w góry, nad morze, nad jeziora czy za granicę. VeloBank obiecuje pomoc w zadbanie o finanse podczas wakacji, zapewniając bezpieczne bankowanie.

Współpraca z Ekspertami Branżowymi

Kampanie reklamowe zostały przygotowane przy współpracy z agencją Dentsu Polska oraz studiem postprodukcyjnym Flota Filmowa. Za zakup mediów odpowiedzialne jest Spark Foundry Polska, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja ZOOM bsc.

Dwie nowe kampanie marketingowe VeloBanku zachęcają klientów do korzystania z Elastycznego Konta Oszczędnościowego oraz do bezpiecznego bankowania podczas wakacji. Bank promuje wygodne i bezpieczne metody oszczędzania, podkreślając możliwość pomnażania środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Kampanie obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i działania w internecie oraz w mediach społecznościowych, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów.

Redaktor portalu Bankujesz

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

facebook linkedin link search star star-empty menu