zwrot opłat

Promocja trwa od 03.07.2023 r. do 01.09.2023 r.

Bankowość staje się coraz bardziej dostępna i mobilna, a PKO Bank Polski, w dążeniu do spełnienia oczekiwań swoich klientów, wprowadza innowacyjną promocję "Otwieram i sprawdzam". Jest to doskonała okazja dla tych, którzy myślą o otwarciu nowego konta osobistego, aby przetestować je przez 100 dni i przekonać się, czy spełnia ich potrzeby.

Najważniejsze informacje o promocji:

Zasada uczestnictwa w promocji jest prosta i klarowna. Wystarczy otworzyć dowolne konto osobiste w PKO Banku Polskim, mając ukończone 13 lat. Następnie należy zamówić kartę debetową oraz aktywować aplikację mobilną IKO, która pozwoli na wygodne zarządzanie kontem bez konieczności odwiedzania placówki banku. Przy tym wszystkim, ważne jest wyrażenie zgód marketingowych, które pozwolą na otrzymywanie informacji o nowościach i ofertach bankowych.

Klient ma pełną swobodę wyboru podczas procesu zakładania konta. Może on otworzyć konto, a nawet wybrać wizerunek karty, co dodaje personalizacji do codziennych transakcji. Dla tych, którzy potrzebują dostępu do dodatkowych usług, istnieje możliwość złożenia wniosku o debet. Ważne jest, aby podczas otwierania konta zainstalować aplikację IKO, która otwiera drzwi do wielu nowoczesnych i wygodnych funkcji bankowych.

100 dni testów i gwarancja zwrotu opłat:

Najważniejszym elementem promocji jest okres 100 dni, w którym nowy klient ma okazję przetestować swoje nowe konto, kartę oraz aplikację IKO. Jeśli jednak te usługi nie spełnią oczekiwań, klient ma możliwość złożenia dyspozycji zamknięcia konta i karty. Wtedy to bank zwróci wszystkie pobrane opłaty i prowizje, które są wskazane w Taryfie Prowizji i opłat bankowych, zgodnie z regulaminem promocji.

facebook linkedin link search star star-empty menu