ING rozpoczął współpracę z bryską artystką w ramach nowej fazy kampanii dla młodzieży, stworzonej we współpracy z Visa. Tym razem kampania skupia się na muzyce, która jest istotnym elementem życia młodych ludzi. Bryska, znana wokalistka, nagrała piosenkę i teledysk o tytule “Miasto tętni” specjalnie dla tego projektu.
ING rozpoczął współpracę z bryską artystką w ramach nowej fazy kampanii dla młodzieży, stworzonej we współpracy z Visa. Tym razem kampania skupia się na muzyce, która jest istotnym elementem życia młodych ludzi. Bryska, znana wokalistka, nagrała piosenkę i teledysk o tytule "Miasto tętni" specjalnie dla tego projektu.
Badania wykazały, że muzyka odgrywa istotną rolę w życiu młodych ludzi, z czego aż 77% respondentów uznało ją za istotny element ich codzienności. ING dąży do wspierania młodzieży w odkrywaniu własnej tożsamości, rozwijaniu swoich pasji, a także kreatywności w przestrzeni miejskiej i nie tylko.
Bryska, artystka inspirowana miastem, stworzyła teledysk, który oddaje różnorodność i bogactwo miejskiego życia. Wspólnie z ING i Visa przygotowała także kartę do konta z jej autografem i zdjęciem. Karta ta będzie dostępna dla klientów ING wraz z kontem Mobi dla młodzieży w wieku 13-17 lat do 30 listopada 2023 roku. Jeśli jest to pierwsza karta klienta, otrzyma ją bez opłat.
Konto Mobi dla młodzieży 13-17 lat oferuje narzędzia umożliwiające kontrolę wydatków i oszczędności, w tym kartę Visa z indywidualną grafiką, możliwość płacenia kartą, telefonem, zegarkiem lub kodem BLIK, a także cele oszczędnościowe powiązane z kontem oszczędnościowym w Moim ING.
Rodzice mają także możliwość wsparcia swoich dzieci poprzez przekazywanie środków na konto za pomocą bezpłatnego przelewu na telefon, kontrolę limitów płatności kartą oraz blokowanie karty w razie potrzeby. Dodatkowo, aplikacja Moje ING informuje rodziców o każdej transakcji na koncie swojego dziecka.
Kampania jest realizowana przy współpracy z Visą, jednym z liderów w dziedzinie płatności cyfrowych, a za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread i Starcom). Więcej informacji można znaleźć na stronie ing.pl/bryska.
...