integracja społeczności kibicowskiej

Ekstraklasa SA kontynuuje owocną współpracę z dwoma wielkimi Partnerami, PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. Nowe umowy sponsorskie zostały zawarte, co oznacza, że bank pozostanie tytularnym partnerem, a marka LOTTO będzie partnerem głównym ligowych rozgrywek. Te wyniki to efekt ciągłego i zacieśniającego się wsparcia marketingowego, które trwa nieprzerwanie od 2018 roku dla PKO Banku Polskiego i od 2014 roku dla Totalizatora Sportowego.

Podpisane kontrakty przynoszą liczne korzyści dla partnerów oraz dla samej ligi. Przy pomocy szerokich świadczeń promocyjnych, obie instytucje angażują się w rozwój polskiego futbolu oraz wspierają talenty piłkarskie i propagują sport wśród dzieci i młodzieży. Dla Ekstraklasy, nowe umowy oznaczają znaczne zwiększenie wpływów finansowych, które w sezonie 2023/24 będą rekordowe w historii ligi, łącznie z przychodami od innych sponsorów i umową mediową z Canal+.

Prezes zarządu Ekstraklasy SA, Marcin Animucki, wyraził radość z kontynuacji współpracy z tak potężnymi markami jak PKO Bank Polski i LOTTO. Dzięki tej współpracy liga może dynamicznie rozwijać się i koncentrować na wspieraniu młodych piłkarskich talentów oraz na realizacji innowacyjnych działań, które integrują społeczność kibicowską.

Zarząd PKO Banku Polskiego, z dumą podkreśla dalsze zaangażowanie jako Partnera Tytularnego PKO Bank Polski Ekstraklasy. Partnerstwo to, gdzie sport i biznes się łączą, pozwala na rozwijanie dotychczasowych projektów, które przyczyniły się do utworzenia oficjalnej Karty Ekstraklasy, Kanapy Kibica i Programu partnerskiego w klubach. Wspiera także działania na rzecz rozwoju młodych talentów w piłce nożnej.

Prezes zarządu Totalizatora Sportowego, Olgierd Cieślik, podkreśla długofalowe i silne partnerstwo z Ekstraklasą, które pozwala na połączenie marki LOTTO z radością wygranych, emocjami sportowymi i wsparciem dla sportu. Oba podmioty znacznie się rozwinęły w ciągu lat, dostosowując się do obecnych czasów, co przełożyło się na obecność LOTTO w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy i wirtualnej grze Fantasy Ekstraklasa.

Dzięki kontynuacji współpracy, logotyp PKO Banku Polskiego pozostanie widoczny na oficjalnym logo i nazwie rozgrywek oraz na grafikach podczas transmisji meczów. PKO Bank Polski będzie również wspierał akcje marketingowe, takie jak Oficjalna Karta Ekstraklasy, Kanapa Kibica czy Program partnerski w klubach. LOTT...

Ekstraklasa SA kontynuuje owocną współpracę z dwoma wielkimi Partnerami, PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. Nowe umowy sponsorskie zostały zawarte, co oznacza, że bank pozostanie tytularnym partnerem, a marka LOTTO będzie partnerem głównym ligowych rozgrywek. Te wyniki to efekt ciągłego i zacieśniającego się wsparcia marketingowego, które trwa nieprzerwanie od 2018 roku dla PKO Banku Polskiego i od 2014 roku dla Totalizatora Sportowego.

Czytaj więcej 31 lipca 2023
facebook linkedin link search star star-empty menu